Εγχειρίδιο Διαχείρισης του Franchising

  • Εκτύπωση

 

14-5-2014 Πρακτικές λύσεις για το γιατί; πώς; και πότε;

 

Η οικοδόμηση ενός διεθνούς δικτύου μπορεί να φέρει μεγάλες ανταμοιβές , όχι μόνο από την άποψη των κερδών , αλλά και την αύξηση της αναγνωρισιμότητας.  Επιτρέπει την ανάπτυξη και υποστήριξη μέσω των κεφαλαίων άλλων τοπικών εταιρειών». Αυτό το βιβλίο παρέχει πρακτική καθοδήγηση σχετικά με το γιατί, το πότε και πώς ένας δικαιοπάροχος πρέπει και μπορεί να γίνει διεθνής .

Απευθύνεται σε αυτούς που έχουν ήδη σε λειτουργία επιχείρηση που έχει αποδειχθεί επιτυχής στην αγορά τους και αυτός ο οδηγός θα τους βοηθήσει να αποφασίσουν αν πρέπει ή όχι να κάνουν το επόμενο βήμα . Με μια πραγματικά παγκόσμια προοπτική , συγγραφείς από όλες τις γωνιές του πλανήτη έχουν λάβει υπόψη τη διαφορά μεταξύ του κοινού και αστικού δικαίου καθώς και τη νομοθεσία σε διάφορες χώρες.

 

 

Αυτός ο πρακτικός οδηγός καλύπτει  εκατοντάδες των νομικών και επιχειρηματικών ερωτημάτων που ένας δικαιοπάροχος πρέπει να εξετάσει λεπτομερώς, όπως:

  • Τα βήματα για να γίνει διεθνής μέσω του franchising
  • Τις διάφορες συμβάσεις και συμφωνίες που μπορεί να χρησιμοποιήσει (Master Franchising, Area Development and Sub-Franchising)
  • Πιθανούς κινδύνους και παγίδες
  • Έρευνα  Αγοράς και Οικονομική έρευνα
  • Νομικός  σχεδιασμός (τοπική νομοθεσία, ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας, δημόσια τάξη, νόμους με διεθνή εφαρμογή κ.α.)
  • Πώς να επιλέξει έναν υποψήφιο

 

Ο οδηγός περιλαμβάνει , επίσης συγκεκριμένες πληροφορίες σε μια σειρά παραρτημάτων για τις χώρες της Ε.Ε., τις ΗΠΑ, την Ρωσία, την Κίνα, την Ιαπωνία, την Βραζιλία και το Μεξικό και ανάλυση των θεμάτων που θα πρέπει να περιληφθούν στους τρεις από τους σημαντικότερους τύπους συμβάσεων που χρησιμοποιούνται για τη διεθνή επέκταση.

Για αγορά κάντε κλικ εδώ